28 Nisan 2009 Salı

Beni Orada Bekle Olur Mu?


Gittin de ne oldu?Günlerden günler geçti.Dünler bugüne, bugünler yarına, yarınlar ertesi güne bıraktı güneşi…Güneş bir doğdu, bir de baktım batmış.Neye yarar ki? En son sorduğumda , “ben hep yanında olacağım” demiştin.Peki, nerdesin? Ben sanmıştım ki, hep yanımda olacaksın, sanmıştım ki her zorlukla karşılaştığımda bana yardım edeceksin…Ama, o kadar gözyaşıma rağmen gittin.Arkadaş dediğin, demiştin bir keresinde gerekirse arkadaşıyla aç da kalır, uykusuz da, ama asla yalnız bırakmaz arkadaşını…Ben de seni o gece hiç yalnız bırakmadım biliyor musun? Son nefesini verene dek yanındaydım.Dualar okudum, yalvardım, ağladım…Olmadı.Zaman buydu sanırım.Bir söz vardı, sen de severdin:) “Zaman ne geri sarar ne de dünde oyalanır.”Öyle de oldu.Hiç oyalanmadan aldı seni zaman…Neyse, fazla uzatmayayım.Şimdilik sana ufak ziyaretler yapıyorum.Seni yalnız bırakmam merak etme.

Beni orada bekle olur mu?

Melda Vardar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder