20 Nisan 2009 Pazartesi

Söylediklerimi İşitin Lütfen


Bana aldanmayın!Yüzüm bir maskedir,sizi aldatmasınBinlerce maskem var,Çıkartmaya korktuğum,Ve,Hiçbiri ben değilim.....

Olmadığımı göstermek İkinci doğam oldu."Kendinden emin biri" dersiniz,Sanki güllük gülistanlıkBenim için her şey...

Adım güven belirtir,Ve,Oyunumun adı "Ağırbaşlılıktır"İçimde ve dışımda denizler sakin,Her şeyin kumandanı ben....

Kimseye gereksinme duymayanBen......

Fakat,inanmayın bana,Lütfen!......

şey dışta düzgün ve cilalı,Hiç yıpranmayan,her zaman saklayanO maske!.....

Altta ne güven,ne de rahatlık....

Altta,Karışıklık,korku ve yanlızlık içinde bocalayanGerçek ben!.....

Ama saklarım bu gerçeği savunuculukla...

Kimsenin bilmesini istemem....

Zayıf taraflarımı gördükçe,Titrer ve sararırım.....

başkaları görürse iç dünyamı....

Gerçek ben yanlızlığımı!İşte,Maskelerimi onun için takarım....

Onun için,arkalarına saklanıcakMaskeler yaratırım....

Onlar,Gösterişte kullanabileceğimParlatılmış yüzlerim.Beni korur,bakan gözlerden.Beni olduğum gibi kabul edecek,SevecekBakışlar bulamazsam,Solacak kuruyacak gerçek ben...

Ve,Ben bunu biliyorum.Beni kendi maskelerimden kurtaracak,Kurduğum hapishaneden kurtaracakDiktiğim engellerden aşıracak,Beni seven,Beni anlayanBakışlar olacak.

Bana,"Sen değerlisin" diyecek,"

Maskesizken,daha bir insansın"

"Daha yakın,daha bir dostsun"Diyecek

bir bakışaBeni gören bir bakışa Muhtacım.....

Benim yanıma sokulman kolay olmayacaktır!....

Uyarırım seni dost!....

Uzun yıllar kendimi yetersiz hissetmiş ben,Sana kendini kolayca açamayacaktır....

Bütün gücümle tutunacağım maskelerime,Ne kadar sokulursan yakınıma,O denli şiddetli geri iteceğim seni...

olduğumu merak ediyormusun?Hiç merak etme...

Ben çevrendekiHer erkek ve kadınım....

MaSKe takan her İnSaNıM.

"CHARLES C.FINN"(Çeviren :Doğan Cüceloğlu)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder