10 Mart 2009 Salı

Kabul Olan Dua


kasabanın birinde sel baskını olcakmış ... Kasaba halkı kasabayı boşaltmışlar son imam kalmış kasaba halkı imama gidmişler ve
"hocam kasaba sular altında kalacak burda kalırsan ölürsün bizimle gel " demişler.
hoca : "benim Allahım var o beni kurtarır " demiş.
bunun üstüne ksabalı gitmiş yağmur yağmaya başlamış yağmur suları 2 metreyı bulmuş kasabalı dayanamamış kayıkla yeniden camiye hocanın yanına gitmişler ve
" hocam boğulup gideceksin inat etme gel" demişler
hoca ise" benım Allahım var o bi mucie yapacak beni kurtaracaktır " demiş
sular iyice artmıs hoca camının minaresıne cıkmış .kasabalı dayanammıs bu seferde helıkopterle hocayı kurtarmaya gitmiş. hoca yenıden Allahım benı kurtarır demıs ve kasabalıyla gıtmemış
ve sonunda boğulup ölmüş..
ahirette melekler cehenneme gideceksin demişler bunun üzerine hoca
" ben Allahıma guvendım ona dua ettım nasıl boyle bısey olur ben onun ıcın o camıde kaldım Allahımın karşısına cıkmak istiyorum demiş ve ortalıgı karıstırmıs meleklerde Yaradanm senin için öldüğünü söyleyen senin huzuruna cıkmak isteyen bi hoca var demişler
Yaradan huzuruna kabul etmiş
hoca demiş ben senin uğruna öldüm senin beni kurtarmanı bekledım neden şimdi cehenneme gönderiyorsun beni
Yaradanın cevabı ise ınsanları gönderdım gelmeden kayık gönderdım gelmedın helıkopter gönderdım gelmedım ben daha sana ne yapayım .yerin cehennem.......


alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder